maandag 2 januari 2012

spullen gepakt

Lieve allamaal,

Het is inmiddels zover, de spullen zijn gepakt!
Ik ben er helemaal klaar voor.
Maar voordat ik ga wil ik jullie nog heel even wijzen op het volgende.
Mijn Collega Ans is zich ook gaan in zetten voor het Hand in Hand project, en wel op de volgende manier:

Ans schreef het volgende:

[2011-12-17%252016.16.36%255B4%255D.jpg]Waarom dit blog, ik ga op 15 april 2012 in Rotterdam mijn tweede marathon lopen. Aan deze marathon wil ik een goed doel koppelen, welk doel dat moest worden stond voor mij al vast, aangezien mijn collega Thera voor 3 maanden naar Ghana (Afrika) gaat als vrijwilliger.
Wat deze stichting voor een goed werk verricht, kunnen jullie lezen via deze onderstaande link.
http://www.operationhandinhand.nl/
Doormiddel van dit blog wil ik zoveel mogelijk geld ophalen voor dit goede doel . Over mijn opzet en aanpak hou ik jullie op de hoogte. Wordt vervolgd……………….

Houd daarom ook Ans haar blog in de gaten.
En wilt u sponseren of op het shirt,
Giften kunnen jullie overmaken op:
giro 6650733 (sponsoring)
t.n.v. A.M.T de Boer-Smits

Ik zal via mijn blog jullie op de hoogte houden van verdere vorderingen.
Nogmaals bedankt

groetjes Ans en Thera

2 opmerkingen:

  1. haha, we gaan ervoor.
    Ik lees net pas je stukje wat naar mijn blog verwijst. Heb het namelijk net ook op facebook gezet.

    Groetjes en een goede vlucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, respect voor jullie allebei!
    Heel veel goeds gewenst in Ghana, Thera, het zal vast soms heftig zijn, maar ook heel gaaf. Ik hoop dat de leuke momenten de overhand voeren en jij echt wat kunt betekenen voor de mensen daar.
    En natuurlijk een veilige reis gewenst.
    Gods zegen,
    Elza

    BeantwoordenVerwijderen