zondag 15 januari 2012

de eerste week

Akwaaba, lieve allemaal

Hier weer even een berichtje uit het warme Ghana, het is hier heerlijk!
ik kan erg genieten van de kinderen en mij taken hier op het project, zoals het eten geven aan mijn feedingchild Aaron. hij is altijd vrolijk, soms zelf te! en wil altijd dat je hem gezelschap houd, wanneer hij je in de gaten heeft, is er geen ontsnappen meer aan.
deze week heb ik ook mij eigen kinderen toegewezen gekregen voor de 1op1 special time. een hoop verschillende kinderen waardoor het werk vol afwisselingen blijft. Zo mag ik met Dede muziek maken, hebben Linda(een andere volunteer) en ik een half uurtje dancetime with the autistictable, samen dansen met de kinderen, zoals Balloon. En de dove Joshua die ik nieuwe dingen mag gaan aanleren, een gave en leuke uitdaging om te kijken wat hij allemaal kan!
Zo heb ik hier inmiddels ook de vaste groep kids die om je heen hangen en je niet meer laten gaan, zoals Stephen, Jacob, kojo patrick en kofi Asare, stuk voor stuk heerlijke mensen, die gewoon een beetje aandacht willen. van deze zullen snel een paar foto's volgen.
het leven hier is heel appart, maar als je er eenmaal aan gewent bent wil je niet meer terug, zoals Jacob zegt " waka waka" wat betekent je mag nergens meer heen!
voor nu een klein verslagje, als ik meer tijd heb zal ik foto's plaatsen met een verhaaltje van de kids,
voor nu hou ik het hier nog wel even vol, en zeg ik tot de volgende keer..

4 opmerkingen:

  1. Gaaf Thera! Ben inderdaad erg benieuwd naar je foto's! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thera,
    Leuk om te lezen over "al" je kinderen;-)
    Je geniet er wel van, zo te lezen.
    Kijk uit naar de foto's en verhalen.
    Lekker volhouden dus!

    Liefs,
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thera,

    Goed om te lezen dat het goed met je gaat. Je spreekt ook al een beetje Ghanees (of hoe je dat ook mag noemen)
    Mijn goede doele werk gaat inmiddels ook goed. Misschien kan je vast overleggen met iemand van het project wat er op dit moment nodig is.
    Ik zal je via je mail laten weten wat ik op dit moment ongeveer heb opgehaald.
    Geniet van al je belevenissen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen