zaterdag 7 januari 2012

de eerste indruk van Ghana

Lieve Allemaal, omdat de computers hier en daar een beetje haperen, ben ik genoodzaakt om alles aan elkaar te schrijven. Sorry voor het ongemak ;) Ik ben inmiddels aangekomen op de PCC, het hand in hand project zoals ze het hier noemen. Na een bus rit van ongeveer 13 uur, ( onze chauffeur had haast) Ben erg vriendelijk ontvangen door verschillende kinderen, die je dan ook de eerste paar uur niet meer laten gaan. Ze willen je echt alles laten zien, niet de practische dingen, maar de dingen die zij leuk vinden. De pcc is een mooi in plek ingericht als een klein dorpje, (foto's volgen later) er zijn op dit moment nog twee Nederlandse vrijwillegers en twee Duitse meiden. Het is dus een gezellige groep. Al hoewel ik er moet wennen aan de warmte, is het goed te doen, je kunt hier namelijk overal langs de weg eten kopen, zo ook zakjes gedestileerd water voor omgerekend nog geen 2 eurocent, deze zijn goed gekoeld dus goed om te drinken als je een stuk hebt gelopen. Dit weekend ben ik nog vrij en vanaf maandag zal ik mee gaan draaien met het progamma. hoe en wat precies, dat krijg je maandag pas te horen, dan weten ze waar je het hardste nodig ben. Voor nu even de eerste indruk, er volgt snel nog een verslag. Maar dan wacht ik even tot ik echt aan het werk ben. Lieve Groet vanuit Ghana, Nkoranza Thera

8 opmerkingen:

  1. Hoi Thera,
    Leuk om nu al wat van je te horen.
    Je hebt een mooi welkom gehad van de kinderen, het zal wel heel indrukwekkend geweest zijn.
    Gezellig met nog 4 meiden, en leuk dat er Nederlanders bij zitten.
    Ik bebenieuwd naar de rest van je avontuur.

    Tot gauw xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thera,
    Goed aangekomen, fijn om te lezen.
    Ben benieuwd naar je verhalen, blijf je volgen hoor!
    Liefs,
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha zusje, fijn dat de reis is goed gegaan! ik was er erg benieuwd naar!
    Succes morgen met de eerste dag!
    dikke kus, je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes en plezier morgen op je eerste werkdag!
    Liefs,
    Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey Thera,

    Heel veel succes morgen op je eerste werkdag! Ontzettend leuk hoe je door de kinderen bent ontvangen. Ik ben benieuwd naar je verhalen die gaan komen!! grtz Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heej Theer,

    Fijn dat je reis goed gegaan is;).
    'k ben heel benieuwd hoe je eerste werkdag is geweest!

    Liefs jojo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. thnx allemaal!!
    en ja hoor alles komt helemaal goed hier...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Thera, via Janneke heb ik je site gevonden, leuk om je zo te kunnen volgen.

    Heel veel sukses daar!!

    Groetjes Joke Graafland

    BeantwoordenVerwijderen